Prietinul meu, Ion Iliescu are blog

Dragi tovarasi si prietini cititori,

Dupa aproape 18 ani de zile, ma intalnesc cu bunul meu prietin bun, tovarasul Ion Iliescu in acest loc al Internetului iar acest moment solemn in prilejuieste un moment de mare fericire.
Ioane, ai facut o treaba buna si ai bagat Romania in NATO!
Ioane, tu ai bagat Romania in UE si in Uniunea Europeana.
Ioane, tu ai rasadit panselute si gazon ienglezesc, in fata la Tiatrul National.
Eu iti multumesc si pe aceasta cale doresc sa iti transmit ca eu si Leana te asteptam in CUBA!

6 Răspunsuri to “Prietinul meu, Ion Iliescu are blog”


  1. 1 Richtig noiembrie 16, 2007 la 9:02 am

    De ce nu spui nimic de basescu ? Si el a fost tovaras.
    Sau de Voiculescu ? Doar a activat in cadrul organizatiei ?

    Adik ma intreb oare cat de ratat sa fii (sau ce aparteneta politica sa ai), ca sa ataci doar un om(nu pe nedrept), dar pe ceilalti sa ii lasi in pace.

    Trezirea…..toti au fost comunisti. Dc nu erau …zaceau prin inchisori (traiasca Ratiu).

  2. 2 ceausescu noiembrie 16, 2007 la 11:57 pm

    Io spun ca Ion Iliescu imi este prietin. Nu am atacat pe nimeni si pe blog voi scrie doar despre prietinii mei.

    Nu toti au fost comunisti iar eu sunt cel mai concludent exemplu. Intr-adevar mi-am facut branding de dictator insa am fost un social-democrat convins si de asta cred ca voi avea succes la europarlamentare.

    Faza cu comunismul era asa de imagine (sa dea bine la TV). Crezi ca pe vremea aia nu era PR?

  3. 3 visalon noiembrie 17, 2007 la 11:50 am

    Stimate tovarase Ceausescu,

    In cazul in care doriti sa va votam va rugam sa ne comunicati ce ati facut in ultimii 25, 20, 15, 5 ani.
    Si care au fost cei mai apropiati preteni ai poporului?
    Un top ten al fiecrui cincinal
    Ar face bine analelor istoriei.
    si top-ul ten al cabinetului nr 2, ar fi bine de facut public, nu de altceva dar vorba lui nea iancu, voi sa stiu: „eu cu cine votez?”

  4. 4 Ion Iliescu Necenzurat noiembrie 17, 2007 la 6:44 pm

    Acum II are si copii.
    Semnat, Ionut Iliescu

  5. 5 mihneageorgescu decembrie 22, 2007 la 9:36 pm

    Ha, ha. Crăpaţi de ciudă, băieţi!
    Iliescu este cel mai mare om politic din ultimii 20 de ani…

  6. 6 Doina decembrie 3, 2008 la 4:05 pm

    Sa se duca-n CUBA! Sa se duca…sa-l pupe pe cel pe care l-a ucis asa cum i s-a ordonat de mai sus.Sa se duca…


Lasă un comentariu




noiembrie 2007
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930