Aoleu… bibelourile mele!!!

O stire aparuta azi m-a lasat rece! Protestez oficial si deschis!

Consiliul Judetean (CJ) va scoate la licitatie o serie de bunuri care au apartinut sotilor Ceausescu si care au fost depozitate in Casa de Oaspeti a fostului dictator din Iasi, anunta NewsIn.

Printre bunurile ce vor fi scoase la vanzare se numara doua bibelouri, respectiv „Dama cu evantai” si „Mireasa”. De asemenea, potrivit reprezentantilor CJ, vor fi vandute o serie de scaune si canapele tapitate, veioze si lustre din cristal, inclusiv patul matrimonial.

„Nicolae Ceausescu venea o data sau de doua ori pe an la Iasi si de fiecare data se caza la Casa de Oaspeti. Intreaga zona din jurul locatiei era atunci practic inchisa publicului.

Toata zona era securizata, iar in cladire, si in special in apartamentul in care Ceausescu statea de obicei, era o curatenie desavarsita”, a subliniat secretarul general al CJ Iasi, Ion Serbina.

Potrivit acestuia, Casa de Oaspeti a fost retrocedata Ioanei Frandin, mostenitoarea proprietarilor de drept.

Din acest motiv, reprezentantii CJ au decis scoaterea la licitatie a bunurilor cuplului Ceusescu, iar restul obiectelor din casa sa fie transferate la alte institutii subordinate CJ.

7 Răspunsuri to “Aoleu… bibelourile mele!!!”


  1. 1 titip decembrie 5, 2007 la 6:15 pm

    bine au facut! destul ai supt sangele poporului! (si nu numai, hi hi hi…)

  2. 2 lilith decembrie 6, 2007 la 10:48 am

    de bibelouri nu-i bai, stai linistit!!! mai grav e cu mobila!! vai… cat mi-o doresc!!!!

  3. 3 Imperialistu' decembrie 7, 2007 la 6:50 am

    Inadmisibil, tovarase Ceausescu! Cata nerecunostinta! Eu zic sa il rogi pe Fidel sa te lase nitel la TeVe.

  4. 4 lilith decembrie 7, 2007 la 2:53 pm

    ia uite, sa te simti mai bine! da-le naibii de bibelouri, romanii inca te iubeste!! 😀
    http://aberatiuni.blogspot.com/2007/12/partidul-ceausescu-romania.html

  5. 5 Bibliotecaru decembrie 8, 2007 la 11:38 pm

    Eu mă întreb cu anume fac dovada că au aparţinut lor şi nu şi le-a adus femeia de serviciu de acasă. 🙂

  6. 7 Imperialistu' decembrie 12, 2007 la 6:43 pm

    Tovarase Ceausescu, tov. lilith are dreptate! Luati pozitie fata de ultimele sondaje!


Lasă un comentariu




decembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31