Ziua mea, pe plaja, in Cuba

elena-mare-cuba.jpg

Am sarbatorit cu varf si indesat cei 90 de ani insa cel mai frumos cadou mi l-a oferit Elena. Un cadou de peste 50.000 de dolari care se traduce intr-un fund mai ferm, sani ca la 40, putin silicon in buze si nu numai… cred ca a meritat toti banii si ca aceste operatii estetice au facut-o sufletul petrecerii la gratarul organizat pe plaja.

Elena s-a si vopsit (acum e roscata) si imi cer scuze ca nu am o poza mai buna (asta a fost facuta cu telefonul mobil, pe plaja, in fata vilei noastre din Cuba). Elena citea Libertatea (dupa cum puteti vedea) iar eu am stat cateva minute bune la taifas cu Fidel – s-a simtit mai bine si avea chef de vorba. La gratar nu a putut ajunge pentru ca medicii i-au recomandat un regim strict.

A fost o zi frumoasa insa ziarele din tara au fost morbide si chiar dupa atatia ani tot o tin pe aia cu „impuscat in 1989″… ce sa-i faci… asa e cand trebuie sa scrii la comanda…

6 Răspunsuri to “Ziua mea, pe plaja, in Cuba”


  1. 1 lilith ianuarie 29, 2008 la 8:50 am

    La Multi Ani, tovarase!! sa mai traiesti inca pe-atat! 😀

  2. 3 crina ianuarie 27, 2009 la 2:04 pm

    treziti-va!lasati-i sa se odihneasca in pace! a fost mai bine pe vremea lor!

  3. 4 costin martie 28, 2009 la 8:33 pm

    Erau mata si tactu turnatori si trimiteau oameni nevinovati la canal.Poate asa va era mai bine.Pisateash in gura si pe tine si pe toti care puteti sa mancati cacatul asta imens.Au murit oameni atunci pentru ce se intampla acum.E pacat ca au murit dar pentru mine si pentru toata generatia mea a insemnat ceva enorm si nu numai.Si pentru generatiile ce urmeaza sa fie deasemenea.E pacat ca lau impuscat atunci dar ce sa facem asa suntem noi romanii ghiolbani.Impuscat trebuia nea nelu dupa aia si astazi am fi fost ceva mai binisor.

  4. 5 superviji aprilie 23, 2009 la 8:43 pm

    Ah stimate tovarăş, că tare mai îmi faceţi poftă şi mie de un grătăr! Cred că o să-mi pun şi io peste cărbuni salamul dă soia, ce ziceţi?

  5. 6 x-ulescu decembrie 17, 2009 la 1:31 am

    Mai „inteligentule”. Crezi ca ai castigat ceva facand asta?
    Ai pierdut „inteligentule”, deja te-am aflat si suntem pe urmele tale. Vei cedea tu ce bine vei trai in continuare. Faci tu glumele astea, dar iti spunem clar ca o duceai mai bine daca nu intrau la putere hotii care ii avem acum. Nu va mai dura mult, deja suntem multi in grupare. Ce vrem noi sa facem este ce trebuia facut in ’89. Apropo, avem cu ce… :))


Lasă un comentariu




ianuarie 2008
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031